UNY Web Design

Studiu de caz marketing

Transylvanian Moviepreneurs

Drespre Civitas

Fundația Civitas este o organizație din Transilvania dedicată programelor de dezvoltare sustenabilă în zona antreprenoriatului, economiei sociale și a transferului de cunoștințe în folosul comunităților.

Ce rezultate am obținut

S-au creat peste 60 de variații de reclame folosite în 18 campanii.
De asemenea, s-au creat mai multe șabloane pentru eficientizarea e-mailurilor.

Au fost obținute peste 2000 de leaduri concretizate în 700 de participanți.

Pentru a ne asigura atingerea rezultatelor, în permanență am evaluat și optimizat următorii KPI:

  • Click Through Rate și Click Through Rate pe link, pentru a eficientiza costul reclamelor (Costul Per Click și Costul per Mia de Afișări)
  • Rata de deschidere a Emailurilor, obținând o rată de medie de 40% (folosindu-ne de tehnici persuasive de copywriting)
  • Bounce Rate-ul și timpul petrecut pe website, pentru a ne asigura că atingem publicul țintă corect

Cu ce provocare au venit la noi?

După o primă discuție am concluzionat că aceștia au nevoie de o Strategie de Lead Magnet.

Mai exact, în cadrul proiectului acestora Transylvania Moviepreneurs, proiect finanțat prin Granturile SEE 2014-2020, în cadrul programului RO-CULTURA, au fost incluse mai multe workshop-uri din sfera antreprenorială creativă, pentru care targetul de participanți a fost de 700 de persoane.

Cum am abordat noi problema

Am avut o discuție mai amplă pentru a înțelege mai bine rolul workshop-urilor: subiectele abordate, invitații ce vor veni, astfel am reușit să stabilim targetul țintă

După o analiză mai amănunțită am luat decizia de a folosi instrumentul de marketing Facebook Ads concomitent cu MailChimp (pentru Strategia de Email Marketing).

Facebook Ads

Clientul nu a mai folosit acest instrument, fapt pentru care a fost nevoie de crearea set-up-ului de la zero:

  • crearea contului de publicitate
  • implementarea codului de tracking Facebook Pixel
  • crearea evenimentelor
  • crearea audiențelor personalizate
  • crearea audiențelor asemănătoare
  • etc

După ce ne-am asigurat că totul este perfect funcțional, am trecut la a doua etapă din Strategia creionată: stabilirea identității vizuale, tone of voice, crearea unor șabloane pentru eficientizarea workflow-ului.

Mai jos poți vedea câteva elemente vizuale create de către noi:

Am creat evenimente organice în Facebook, pe care ulterior le-am promovat în campaniile plătite.

Următorul pas a fost testarea structurilor de campanii (ABO vs CBO, Daily Budget vs Lifetime Budget etc).

Având în vedere timpul limitat în care a trebuit să livrăm rezultatele cerute, am testat structurile, textele și creativele simultan.

Crearea Landing Page-urilor

Am creat câte un landing page special optimizat pentru fiecare eveniment.

S-au folosit tehnici de copywriting cât mai avansate. S-a urmărit transpunerea informației cât mai clar, dar în același timp atractiv pentru cititor.

În conținutul Landing Page-urilor s-a implementat un formular de înscriere pentru automatizările ce au fost create pentru Strategia de Email Marketing.

Deși existau și alte modalități, aceste landing page-uri au fost cheia întregii strategii. În baza lor s-au putut crea inclusiv audiențe personalizate în Facebook Ads, care au putut fi utilizate mai apoi în campanii.

Dacă vrei și tu să-ți crești vânzările și să-ți consolidezi brandul în online, noi te putem ajuta.