Publica continut relevant pe retelele de socializare si blog-ul companiei
Notorietatea companiei pe retelele sociale se creaza in jurul unor povesti captivante care transmit un mesaj comunitatii din jurului brandului. Campaniile de promovare creaza provestile cu ajutorul continutului, prin care acestea vor sa ofera informatii utile consumatorilor.
Sa vorbim putin de blog-ul companiei. Stai putin, inca nu ai unul? Sa ne intelegem, in acest moment, blogul este un MUST HAVE, scuzele de genul “nu stiu ce sa scriu pe blog”, “nu ma pricep la scris” sau “nu am timp de blog” nu se accepta. De ce? Daca nu ai timp sa faci toate astea inseamna ca nu ai timp de clientii tai.
Ca sa intelegi mai usor de ce ai nevoie de un blog, iti dau cateva exemple de titluri care le poti aborda in blogul companiei: “5 sfaturi pentru a-ti mentine masina curata” sau “Cum sa iti faci bucle perfecte”. Desigur aceste titluri le poti folosi doar daca prestezi servicii sau vinzi produse de specialitate, ce vreau eu sa spun de fapt este ca trebuie sa oferi valoare clientilor tai, sa ii ajuti cu problemele pe care ar putea sa le intampine cand folosesc serviciile sau produsele companiei tale.
Continutul relevant pentru clientul tau este atunci cand ii oferi informatii de care aceasta se bucura, informatii de care se poate folosi.
Ce publicam pe retelele de socializare? Continut relevant pentru clientii tai. Publica articole de pe blogul companiei, studii de caz sau statistici. Cel mai important este sa oferi informatii de care clientii tai se bucura.