Mixul de marketing digital

by Ana Bukovszki

După cum știm cu toții cei 4 P ai mixul de marketing sunt foarte importanți într-un business, doar că marketingul digital prezintă alte forme decât cel offline, asta însemnând că mixul de marketing digital este diferit de cel clasic. De-a lungul ultimelor decenii, marketing digital a cunoscut o schimbare majora. A trecut printr-o dezvoltare enormă și este în continuă creștere. Vă prezentăm mixul de marketing online și modul în care sa promovezi afacerea ta.

1.Search Engine Optimization: Acesta este probabil cel mai important element al mixului de marketing online. SEO sau optimizarea motorului de căutare este ceea ce utilizați pentru a crește vizibilitatea site-ul în sfera web. Acum, pentru a face acest lucru va trebui sa beneficiati de servicii profesionale de SEO deoarece aceasta implică punerea în aplicare a unui set de tehnici, de la analize tehnice pe site-ul pentru a-link building, blogging-ul și crearea de conținut.

2.Email Marketing: Una dintre cele mai vechi canale de marketing digital, e-mail marketing implică o baze de date. Această formă de marketing te ajută să livrezi mesaje personalizate prin segmentarea datelor clienților. Factorul cel mai important de e-mail marketing este alegerea unui moment corect.

3.Managementul Social Media: Este mai mult decât actualizarea stării de pe Facebook! Reprezinta procesul de gestionare a brand-ului folosind diverse canale sociale, cum ar fi Facebook, Twitter, Google+, LinkedIn, YouTube, Pinterest și așa mai departe.

4.PPC sau Pay Per Click: Plata-per-click implică anunțuri plătite în motoarele de căutare. În general, aceste reclame plătite sunt plasate la dreapta sau deasupra rezultatelor căutării organice. Costul anunțurilor plătite depinde de competitivitatea cuvântului cheie; mai competitivă (populară) cuvântul cheie este scump. Astfel, cuvintele cheie joacă un rol important în managementul PPC