Cum sa creezi continut de marketing in functie de datele pe care le culegi

by Ana Bukovszki

Crearea de continut nu este o joaca. Putem avea idei geniale pentru continut care vin in intampinarea nevoilor clientilor si potentialilor clienti, desigur pentru a avea idei geniale avem nevoie de anumite date pe care sa le analizam. Iar pentru asta am creat un instrument care face literalmente ceea ce am eu nevoie. Eu il numesc Planificatorul de continut marketing, sau Content Marketing Planner.

Acest planificator este usor de utilizat, si ofera informatii utile. Are rolul de a atinge obiectivele centrate pe utilizator, si continutul de marketing. Ce vreau sa spun prin asta? Te ajuta sa iti structurezi continutul in asa fel incat continutul sa ajunga la oamenii potriviti, in momentul potrivit, pe canalele potrivite.

Urmeaza pasii pentru a folosi acest instrument cu eficienta maxima:

  1. Cercetarea clientilor, utilizatorilor site-ului.
  2. Realizeaza un audit al site-ului (informatiile de pe site sunt puse in ordinea corecta? Toate informatiile de pe site ajuta vizitatorii? Vizitatorii navigheaza usor pe site?)
  3. Aduna-ti echipa si realizati un brainstorming.
  4. Completeaza planificatorul de continut marketing.
  5. Analizeaza datele pe care le-ai trecut in planificator.
  6. Creaza calendarul planului de markting.


Pentru a-ti face o idee cum ar terbui sa completezi planificatorul, uitate la urmatorul exemplu:
mkplan